Wersja dla osób niedowidzących

AKCJA - FOTOGRAFICZNA EDUKACJA!

Z aparatem w Złotym Stoku!
04.11.2018

Ostatni wyjazd w ramach projektu „Akcja – Fotograficzna Edukacja”. Odbył się on w niedzielę, 4 listopada 2018 roku, a celem podróży był położony nieopodal Kłodzka malowniczy Złoty Stok. Zwiedziliśmy tam kopalnię złota, jechaliśmy wagonikami, a także mieliśmy okazję zobaczyć jedyny w Polsce podziemny wodospad w „Sztolni Czarnej”.

Po przyjeździe na miejsce naszym oczom ukazało się wejście do kopalni. Przed nim stały średniowieczne dyby, które od razu stały się atrakcją dla naszych uczestników. Następnie weszliśmy wraz z panią przewodnik do głównego miejsca naszej podróży, gdzie dowiedzieliśmy się sporo o historii tego miejsca, jego zabytkach a także sposobach wydobywania i obrabiania złota. Nasz stowarzyszeniowy fotograf Przemysław Walniczek zwrócił nam uwagę na różne sposoby robienia zdjęć w ciemnych pomieszczeniach. Przy braku statywu zawsze mamy możliwość do zrobienia zdjęć przy długim naświetlaniu. Podczas krótkiego wykładu w autobusie dowiedzieliśmy się w jaki sposób unieruchomić aparat za pośrednictwem lampy błyskowej.

Wyjazd ten był świetnym podsumowaniem tegorocznego projektu „Akcja – Fotograficzna Edukacja”, podczas którego nauczyliśmy się wielu przydatnych umiejętności z zakresu fotografii, a także nacieszyliśmy oczy zachwycającymi widokami najpiękniejszych miejsc Dolnego Śląska. Przed nami podsumowanie, na którym nasi uczestnicy otrzymają niespodzianki :)

Zadanie dofinansowano w ramach projektu pn.: "Akcja-Fotograficzna Edukacja!" ze środków budżetu Województwa Dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego i Gminy Milicz.

Linki
1% dla OPP
BIP Akademia
Kalendarium
Strona powstała w ramach projektu "Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej we Wrocławiu" współfinansowanego