Wersja dla osób niedowidzących

Uczniowie:  Paweł, Dawid, Marcel

Wycieczka do Częstochowy
19.06.2017

Tuż przed wakacjami 19 czerwca oddziały V i VI oraz grupa ZRW A wybrały się na wycieczkę. Udział w niej wzięło siedmioro podopiecznych wraz z opiekunami oraz pani Dyrektor Anna Dzieciuchowicz i siostra Helena.

Dzień mamy i taty
30.05.2017

Pod koniec maja oddziały V i VI obchodziły Dzień Mamy i Taty. Z tej okazji rodzice mieli okazję spędzic dzień ze swoimi dziećmi w sposób  bardzo aktywny. Rano wszyscy zgromadzili się w Miliczu przy Baryczy, aby popłynąć kajakami na "Ostoję Konika Polskiego".  Po atrakcjach na rzece przyszła pora na wspólny posiłek przy ognisku. Po krótkim wypoczynku rodzice wraz z dziećmi zagrali w boccię. Dzieci już znają tę dyscyplinę sportową, natomiast dla większości rodziców była to nowość. Jednak gra ma bardzo proste zasady i wzbudziła wiele emocji.

Wycieczka do Górecznika
17.05.2017

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka uczniowie oddziału V i VI wybrali się na wycieczkę do Górecznika. Pogoda nam dopisała, humory także. Po raz pierwszy odwiedziliśmy to miejsce, jednak okazało się doskonałe do letniego wypoczynku.

Bierzemy udział w Przeglądzie Małych Form Teatralnych
22.04.2017

Nasi podopieczni z oddziału V i VI wraz z terapeutami biorą udział w konkursie Małych Form teatralnych Ciekawe miejsca naszego regionu. Uczniowie z terapeutami przygotowali przedstawienie  pt.: „Czerwony Kapturek w Dolinie Baryczy” . W filmie między innymi możemy zobaczyć: Bociana Przygodka oraz Karpia Milusia. Cała akcja w przedstawieniu rozgrywana jest w obecnych czasach w Dolinie Baryczy.

Dwudniowa wycieczka uczniów z oddziału V i VI
11.01.2017

W dniach od 9-10 stycznia 2017r  uczniowie  z oddziału V i VI wraz z terapeutami pojechali na  dwudniową wycieczkę w góry, do Szklarskiej Poręby. Wyjazd nasz był nie lada wyczynem, po raz  pierwszy wybraliśmy się tam w okresie zimowym. W poniedziałkowe południe dotarliśmy do Szklarskiej Poręby.  Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wjazdu kolejką gondolową w Świeradowie Zdroju na Stóg Izerski. Na szczycie powitała nas piękna mroźna pogoda, która zagwarantowała nam piękne widoki. We wtorek pojechaliśmy na wodospad Szklanki i do Jelenie Góry. Wdzięczność trudno jest ubrać w słowa … wtedy proste „dziękujemy” zawiera wszystko co chcemy wyrazić!.  Serdeczne podziękowania kierujemy do sponsorów: Nadleśnictwo Milicz; „Tarczyńscy”; Bank Spółdzielczy; Ernest Swora, Dutkowski Wojciech, Beata Kempa.

Wigilia z rodzicami
21.12.2016

21 grudnia odbyła się wigilia oddziałów V i VI. Udział w niej wzięli rodzice oraz dyrektor ds. pedagogicznych Anna Dzieciuchowicz. Po krótkim występie uczniów oraz podzieleniu się opłatkiem wszyscy zasiedli do wigilii, aby później z pomocą muzykoterapeuty Mateusza Nowaka oraz Arkadiusza Dobrowolskiego  przystąpić do wspólnego kolędowania.

Wycieczka do Afrykarium
01.12.2016

1 grudnia wybraliśmy się na całodniową wycieczkę  wspólnie z kolegami z grupy Peto  do Wrocławskiego Zoo. Choć za oknem padało  humory dopisywały. Czego można chcieć więcej? O to krótka relacja z naszego wyjazdu.

Zabawa Andrzejkowa
25.10.2016

Zgodnie z tradycją wspólnie z grupami  ZR-W oraz oddziałem VI dzieci znakomicie bawiły się podczas hucznej zabawy andrzejkowej. Było wesoło , muzycznie i oczywiście nie zabrakło tradycyjnych andrzejkowych wróżb. Na koniec zabawy był czas na słodki poczęstunek.

Na rowerach
29.09.2016

Dzięki  pomocy p. Tomasza oraz p. Krystiana nasza grupa miała okazję wybrać się na przejażdżkę rowerową nad  milicki zalew. Chłopcy  mieli okazję przejechać się rowerem specjalnie dostosowanym do osób niepełnosprawnych. Jazda rowerem, tak dostępna dla większości ludzi, dla niepełnosprawnych nie jest na ogół możliwa. Sprawiła ona wiele radości naszym uczniom.

Wycieczka do Krasiejowa
26.09.2016

26 września wspólnie z kolegami z innych klas, uczniowie oddziału V wyruszyli na wycieczkę. Celem naszej podróży był Krasiejów. A w nim…  wiele atrakcji! Oto nasza krótka relacja.

1 2 »
Linki
1% dla OPP
BIP Akademia
Kalendarium
Strona powstała w ramach projektu "Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej we Wrocławiu" współfinansowanego