Wersja dla osób niedowidzących

ODDZIAŁ VIII Gimnazjum

Wizyta Macieja Janowskiego
13.05.2015

13.05.2015 odwiedził nas  Maciej Janowski gdzie mogliśmy wspólnie zrobić sobie zdjęcie pamiątkowe z żużlowcem jak i z jego motorem, zdobyć autografy.

Sprzątanie ziemi
22.04.2015

22.04.2015 wybraliśmy się  w ramach Światowego Dnia sprzątania Ziemi na spacer a  przy okazji zrobić coś pożytecznego dla naszej przyrody, posprzątaliśmy w pobliżu  okolicę przy ogródkach działkowych „ a było co zbierać”.

Zajęcia kulinarne
16.04.2015

16.04. 2015 w ramach zajęć kulinarnych wybraliśmy się do pracowni kuchennej gdzie uczniowie samodzielnie przygotowali pizzę.

więcej »

Wycieczka Wierzchowice do pijalni soków „Malinea”
14.04.2015

14.04.2015 wspólnie z kolegami z oddziału X wybraliśmy się do pijalni soków. Właściciel Pan Andrzej na początku opowiedział nam o powstaniu gospodarstwa sadowniczego i pijalni soków, następnie oprowadził nas po całym budynku, gdzie mogliśmy zobaczyć od środka jak wygląda całe zaplecze kuchnia, chłodnia, sprzęty.  Na sam koniec  Państwo Andrzej i Irena  Łaniak  zaprosili nas na poczęstunek gdzie uczniowie skosztowali ekologicznego koktajlu z truskawek i pieczonego rogalika z jabłkiem wypiekanego przez samą  właścicielkę.  Bardzo dziękujemy właścicielom za  zaproszenie, napewno jeszcze tam się wybierzemy.

Śniadanie Wielkanocne
01.04.2015

1 kwietnia wspólnie z kolegami z oddziału X przygotowaliśmy śniadanie wielkanocne, gdzie uczniowie podzielili się jajkiem, złożyli sobie życzenia. Następnie zasiedliśmy do syto zastawionego stołu gdzie nie mogło zabraknąć tradycyjnego żurku z białą kiełbasą i jajkiem i wiele innych smakołyków na koniec oczywiście słodkości tradycyjny Mazurek i Babka wielkanocna.

Wystawa Wielkanocna
24.03.2015

24 marca zorganizowaliśmy Wystawę Świąteczną wraz z kolegami z oddziału X. W trakcie wystawy była okazja podziwiać rozmaite cuda i cudeńka, zajączki, koszyczki, kurczaczki, pisanki, stroiki świąteczne, kartki świąteczne. Z oferty naszych uczniów także skorzystali również wiceburmistrz Sławomir Strzelecki oraz starosta Jan Krzysztofik.

Wycieczka do Wrocławia
19.02.2015

19.02.2015 wspólnie z kolegami z oddziału X wybraliśmy się na całodniową wycieczkę do Wrocławia. Najpierw udaliśmy się do kina na film, po dobrym seansie filmowym  poszliśmy do restauracji  „Pizza Hut” na pyszną zupę i pizzę. Następnie spacer po galerii gdzie uczniowie odwiedzili sklepy. Na koniec poszliśmy na przystanek tramwajowy gdzie przejechaliśmy się tramwajem na dworzec główny PKP, spacerkiem udaliśmy się na PKS gdzie powróciliśmy do domu autobusem późnym wieczorem.

Wyjazd do kręgielni - Zduny
13.02.2015

13.02.2015 wybraliśmy się do kręgielni w Zdunach. Uczniowie świetnie się bawili humory dopisywały a i walka także była zacięta. Po dobrej zabawie czas na małe co nieco słodki poczęstunek.

Linki
1% dla OPP
BIP Akademia
Kalendarium
Strona powstała w ramach projektu "Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej we Wrocławiu" współfinansowanego