Zajęcia e-lerningowe DLA UCZNIÓW OR-W
Jestem do Państwa dyspozycji: Joanna Broniecka - dyrektor ds. nauczania Zachęcam do śledzenia naszego fanpage’a na Facebooku, Jadalne masy sensoryczne Bazując na metodzie sensoplastyki zajęcia oraz zabawy z masami łączą w sobie walory i cele z różnych ważnych metod pracy terapeutycznej. Ćwiczenia z masami sensorycznymi wpływają korzystnie na: Zajęcia metodą Knill Metoda Knillów wykorzystywana jest w placówkach terapeutycznych dla dzieci i, młodzieży jak i osób dorosłych z wielorakimi i sprzężonymi niepełnosprawnościami. Stosowana jest też jako metoda wspomagająca terapię także dla osób ze spektrum autyzmu. Dzieci mogą uczestniczyć w zajęciach metodą Knillów kilka razy w tygodniu lub codziennie. Zajęcia uzupełniają podstawową terapię, pomagają dziecku nabywać: Zajęcia kulinarne - sałatka Zajęcia kulinarne z wykorzystaniem metody AAC - Sałatka. Polecamy i zapraszamy do wspólnego gotowania! Ćwiczymy w domu - ćwiczenia domowe wyciszające system nerwowy dziecka Parę słów o podstawach teoretycznych technik wyciszających. System przedsionkowy odbiera wrażenia płynące z każdego rodzaju ruchu. Każda zmiana położenia naszego ciała jest dokładnie rejestrowana przez błędnik. Jest to bazowy układ zmysłowy wspomagającym pracę pozostałych. Razem z systemem czuciowym, a szczególnie proprioceptywnym (czucie głębokie), który odbiera wrażenia czuciowe z mięśni, ścięgien i stawów normują pracę systemu nerwowego dziecka. Zagadki logopedyczne dla uczniów Zagadki logopedyczne dla uczniów. Książeczkę drukujemy, wycinamy symbole z dołu kartki i czytamy zagadki. Zadaniem ucznia jest dopasować odpowiednie zwierzę do danej zagadki lub wskazać na odpowiedni obrazek. Dzień Ziemi Witajcie! W tym tygodniu (dokładnie 22.04.) obchodzimy DZIEŃ ZIEMI. Jest to idealna okazja by porozmawiać na temat segregacji śmieci i jak dbać o nasze środowisko. Ćwiczenia dla dzieci słabowidzących z wykorzystaniem guzików Katecheza zdalna - Miłosierdzie Dziś chcemy Wam opowiedzieć o Miłosierdziu. Posłuchajcie! Czytanie o bocianie Dziś rozmawiamy i czytamy o bocianie. Symbole mogą być wycięte i układamy zdania. Uczniowie mogą również wskazywać na symbole tworząc w ten sposób wypowiedź zdaniową. Wiosna - czytanie uczestniczące Co ja widzę? |